Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bernardo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1083

    #26
    przebieg 102.000 km rocznik 2003 maj
    ~30 kkm wymiana gum stabilizatora (w ASO przyznali się bez bicia, że ostatnie partie montowanych gumek były po prostu shitowe i zmieniają na lepsze, wytrzymalsze..)
    ~80 kkm padły prawie równocześnie oba silniczki poziomowania świateł - wymienione w ostatniej chwili na gwarancji
    - Po około 50 kkm usunięty burchel kryjący rdzę na na drzwiach kierownika.
    ~90 - 95 kkm głupawka elektroniki w szafie odpowiedzialnej za kontrolkę ciśnienia oleju... Samouzdrowienie nastąpiło niedawno, czary jakieś...
    Ostatnio notlaufy bo mieszek szwankuje.
    Do tego klasycznie padające żarówki oświetlenia tablicy i duperele im podobne.
    ...uzupełniając dalej temat:
    ~106 kkm wymienione oba przednie łożyska (trzęsawka na kierownicy i buczenie na froncie)
    aczkolwiek...
    NajtFukinPatrol North-West
    Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
    WhitePride :smokedevil

    6,92 s do setki by DGW

    Komentarz

    • rafalus
      L&K
      • 2005
      • 1140
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #27
      Gwarancja
      ok 11000 wymiana amortyatrora tyl-lewy
      wymiana wentylatora(bezpiecznik przepalał się na 4 biegu)
      ok 35000 nowe gumy stabili.
      wymiana uszczelki szyby prawej
      wymiana wlacznika opuszczania szyb (prawa strona)
      poza tym pomniejsze drobne poprawki plastikow
      Poza gwarancja zawias podlokietnika spawany.
      nowy cSIMC od Aliego
      seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
      Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

      półosie seryjne przebieg 273 tyś

      Komentarz

      • kristo
        Rider
        S_OCP Member
        • 2004
        • 266

        #28
        25tkm - wymiana podnośnika elektrycznego prawych przednich drzwi wraz z powadnicą ( ludzie nie trzaskajcie drzwiami przy otwartej szybie!!!!!! )- gwarancja
        35tkm - wymiana szyby przedniej - pęknięcie od krawędzi - gwarancja
        59tkm - zawieszenie się czujnika poziomu oleju - przeczyszczenie samodzielne przy wymianie

        26miesięcy i 61tkm do teraz...
        Pink Floyd fan.

        Komentarz

        • Arek
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 3143

          #29
          przebieg 54tkm silnik ASV
          -matadory odrazu wyladowały w koszu:-)
          -wymiana gum stabilizatora (gwarancja)
          -peknięta tylna szyba (gwarancja nieuznana)
          -padł czujnik w zamku(mam nadzieje ze zrobia na gwarancji)
          -tylna klapa malowana(w combi to prawie standard,wazne ze gwarancja)
          -przepływka padła(gwarancja)
          -oswietlenie pokretł nawiewu padło(gwarancja)
          -stelaz tylnego oparcia siedzenia sie połamał(gwarancja)
          -listwa na dzwiach sie odkleiła(gwarancja nieuznana)
          -klocki szybko sie skonczyły ale to przez ciezka noge k
          -padla zarowka stop-u
          -kierunkowskazy czasem wariuja o tej pory niezlokalizowano przyczyny

          Jak mi sie cos przypomnie jeszcze to napisze.
          pozdrawiam
          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #30
            Zamieszczone przez Arek
            -kierunkowskazy czasem wariuja o tej pory niezlokalizowano przyczyny
            To zacznij myslec nad wymiana gwarancyjna, jesli taka jeszcze jest przerywacza w miesjcu swiatel awaryjnych TTTM :szeroki_usmiech
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • xekon
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 742

              #31
              Albo przełącznika kierunkowskazow przy kierownicy - jesli tylko pyka.

              U mnie
              - Tarcze tył + klocki (poprzedni wl)
              - Tarcze przód + klocki @ 65 kkm
              - Gumy stablilizatorów @ 65 kkm
              - Przepływka @ 65 kkm
              - Przerywacz kierunkowskazow @ 70 kkm
              - Sprzeglo kompletne @ 80 kkm
              - Przełącznik kierunkowskazow (przy kierownicy) @ 86 kkm
              - Padniety silniczek poziomowanie lampy @ 88 kkm
              - Czasami nie laczacy czujnik temperatury silnika

              do tego duperele
              - podswietlenie tablicy
              - podswietlenie nawiewu (zmodowane pozniej :diabelski_usmiech )
              - notlaufy spowodowane zapieczonymi chyba kierownicami co z kolei bylo spowodowane psj poprzedniego wlasciciela - jako sie rozruszaly z mala pomoca
              - zacinajaca sie szyba el kierowcy - przy wyciszaniu okazalo sie ze cala prowadnica sie odkrecila :diabelski_usmiech

              do tego normalnie olej / filtry itd.

              Komentarz

              • Arek
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 3143

                #32
                To zacznij myslec nad wymiana gwarancyjna, jesli taka jeszcze jest przerywacza w miesjcu swiatel awaryjnych TTTM
                Słuchaj byłem i nieznalezli nic,wykrecili sie du.....
                W przyszłym tygodniu jade z zamkiem i kaze im wymienic ten przerywacz.
                -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                Komentarz

                • autorus
                  Rider
                  • 2004
                  • 508

                  #33
                  U mnie do 69kkm padła żarówka od podswietlania tablicy no i klocki wymieniłe. I to chyba na tyle. Kiedyś też przepalił się bezpiecznik bo podłączyłem przyczepkę z wypożyczalni i chyba miała coś nie tak z elektryką.


                  Mam gwarancję do maja. Co by jeszcze można na gwarancji zrobić? Może gumu stabilizatorów? Wogóle jak to sie objawia że się posypały? czytając posty kolegów widzę że jeszcze dużo przede mną. :?
                  http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
                  Budowa mojego domku MURATORZE

                  ----------------------------------------------------
                  Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

                  Komentarz

                  • Arek
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 3143

                    #34
                    Mam gwarancję do maja. Co by jeszcze można na gwarancji zrobić? Może gumu stabilizatorów? Wogóle jak to sie objawia że się posypały? czytając posty kolegów widzę że jeszcze dużo przede mną.
                    słuchaj ja pojechałem do ASO i powiedziałem ze cos mi stuka w zawieszeniu,niewiedziałm co to moze byc.Wtedy własnie sie dowiedziałem ze to niby te gumy i ze zrobia na gwarancji. k
                    -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                    Komentarz

                    • Arti23
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 892
                      • Superb II combi (3T5)
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #35
                      270 kkm

                      olej, filtry, gumy stabilizatora, rozrząd, pompa wody, wymiana klapy tylnej (gwarancja perforacyjna), sterowania zaworem EGR i wlasnie pada turbawka (czeka mnie regeneracja), trzeszczy fotel kierownika, lata szyba prawych przednich drzwi (nie wiem co zrobić), do wymiany pokrywa zaworów (lekko cieknie oil) i pewnie amorki.

                      Super autko. Przeglądy co 10kkm nie ASO

                      Mam jeszcze fiata palio 1,6 z LPGi przy 200 kkm wymienione bylo juz 1/2 samochodu. teraz ma 397 kkm i już prawie cały jest nowy (porażka auto)
                      Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        Arti23, Zadnych regeneracji turbin, kupuje sie nowa z innego zrodla niz ASO i wszystko dziala, a nie ze zregenerowana padnie po kilku kkm :idea:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • chester121
                          L&K
                          • 2005
                          • 1053

                          #37
                          no to moze na nowy rok powiem co u mnie bylo

                          10kkm wymiana oleju i przegladzik :wink:
                          30kkm przeglad auta
                          60kkm przeglad i wymiana klockow chamulcowych z przodu
                          90kkm wymiana rozrzadu(bez pompy wody)
                          93kkm pompa wody sie rozsypala, wymiana pompy, paska, obudowy rozrzadu

                          no i co 15kkm wymiana filta oleju i oleju

                          powiem jeszcze ze autko seryjne(90KM) robi czas od 0-100km/h w 11sec(G-tech)
                          tak ze silniczech chyba dobrze dotarty :diabelski_usmiech

                          Komentarz

                          • MZD
                            Ambiente
                            • 2004
                            • 242

                            #38
                            Samochód z sierpnia 2004. 43 kkm.

                            Póki co to nie dzieje się właściwie nic poważnego. Miałem dwa razy regulowaną skrzynię biegów bo chaczyła się 1. Po każdej regulacji było gorzej, a im dłuższy czas od regulacji tym problem się rzadziej pojawiał, więc dałem sobie spokój.
                            Tylna klapa (kombi) do lakierowania, ale poczekam z tym do wiosny.
                            Poza tym podświetlenie panelu nawiewu i jakaś dziwna praca wiatraka, w ostatnim czasie chyba ze 4 razy wymieniałem bezpieczniki nawiewu bo się przepalały - zamierzam to zgłosić na najbliższym przeglądzie.
                            Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

                            Komentarz

                            • tomi98
                              Rider
                              • 2004
                              • 564

                              #39
                              Przebieg 73600km (od 39600 na LPG)
                              1000km - regulacja skrzyni biegów, ciężko wchodzi 1 bieg
                              22000km - pęknięty kolektor wydechowy 3 tygodnie po gwarancji ( prawie na gwarancji Skoda płaci 70 % kosztów ja resztę czyli 30%) , porządna firma k
                              45000km - wymiana gum stabilizatora
                              50000km - wymiana siłownika centralnego zamka klapy bagażnika
                              i na razie nic się nie dzieje

                              Super auto - oby tak dalej

                              75000km - wymieniłem rozrząd i w końcu klocki się skończyły :diabelski_usmiech - wymiana w ASO

                              Komentarz

                              • przema_s_28
                                Classic
                                • 2006
                                • 4

                                #40
                                witam.
                                20 tys gumki na stabilizatorze przód
                                25 tys km matadorki poszły
                                30 tys km uszczelak pod pompą podciśnienia i klocki przednie
                                34tys km zamek od kierowcy

                                teraz mam 55 tys i znikneły mi boczen kierunki

                                Komentarz

                                • lukaskolo
                                  Classic
                                  • 2006
                                  • 10

                                  #41
                                  Witam forumowiczow, wlasnie sie zarejestrowalem wiec witam jeszcze raz.
                                  Moja Octavka 1.6 Tour Ice jeszcze duzo nie przejechala (sierpien 2005 - 9500tysi), ale wlasnie poszlo mi podswietlenie pokretel klima-nawiew-regulacja, piszczy klapa z tylu w bagazniku i mimo ze bylem na regulacji to powiedzieli ze tak musi byc bo tak juz jest...znakomita odpowiedz :-)

                                  Komentarz

                                  • chester121
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1053

                                    #42
                                    nie musi byc
                                    moja klapa zaczela sie odzywac po 60kkm jazdy po wroclawiu :evil:
                                    wiedz nie daruj im musza to zrobic!!!!

                                    Komentarz

                                    • Mirosław Brożyń
                                      Ambiente
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 147

                                      #43
                                      Moja 2003 r. 42 000
                                      matadory jak zwykle szybko
                                      klocki hamulcowe - 42 000
                                      a i coś z czujnikiem temp. ale na razie śmiga wspaniale
                                      KOLEJNY ZADOWOLONY Z SERWISU DOBRYGRZESWAWA

                                      Komentarz

                                      • paf
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 3140

                                        #44
                                        Moja poprzednia Octavia zwana czule Czaplą była z roku 2000 z lipca silnik AGR
                                        kupiłem ją jak miała 3 lata i stan licznika 137 kkm - z pewnego źródła dlatego nie było strachu,

                                        dojechałem swoje 62 kkm i w tym czasie stało się co nastepuje:

                                        - po około roku wentylator od klimy się zepsuł - wymiana (koszt ok 400 zł)
                                        - 2 razy zepsuł mi się czujnik stopu (dla informacji wtedy miga ikona spiralki na pulpicie) wymiana w ASO ok 70 zł za każdym razem
                                        - jeden raz (chyba koło 160 kkm) wymiana gum na stabilizatorach - autko super wtedy ucichło
                                        - 2 x pstrykacz/przerywacz od awaryjnych - z tym że pierwszy raz jestem prawie pewien że wsadzili gniota bo umarł po 2 tygodniach - potem zmusiłem ich do przyniesienia zafoliowanego - a próbowali mi wmówić że to może od przełącznika kierunkowskazów - jednak jakoś dziwnie po wymianie na nowy już się nie psuło
                                        - jakieś tam żarówki ale to nic dziwnego i dużego i to raczej z tyłu niż z przodu
                                        - kostka w stacyjce
                                        - gdzies tak koło 150 kkm musiałem dać do przeczyszczenia silniczek od wycieraczek bo się solą zasyfił - ale przeczyszczenie spowodowało ze działa jak nowy

                                        to tyle z ustererek - poza tym pasek i wałki rozrzadu przy 189kkm

                                        wydaje się że jak na taki przebieg i komfort jazdy to naprawdę nie dużo a do tego nie za drogo


                                        Teraz jest nowa z salonu Czarna Perła i mam nadzieję że też mi się trafił dobry egzemplarz - aczkolwiek na razie tylko 800km

                                        Komentarz

                                        • lukaskolo
                                          Classic
                                          • 2006
                                          • 10

                                          #45
                                          Zamieszczone przez chester121
                                          nie musi byc
                                          moja klapa zaczela sie odzywac po 60kkm jazdy po wroclawiu :evil:
                                          wiedz nie daruj im musza to zrobic!!!!
                                          nie daruje. Jeszcze mam pytanko, ostatnio zaczelo piszczec cos z przodu w okoicach kół od strony kierowcy. Na wybojach czasem, ostatnio slysze to coraz wyrazniej niemniej jednak cicho. Zastanawiam sie jaka jest przyczyna, ktos z Was mial podobne objawy?

                                          Komentarz

                                          • marcind
                                            Rider
                                            • 2005
                                            • 438

                                            #46
                                            No wie ctak jak kupilem miala 30 kkm i 2 lata a potem:
                                            45 kkm wymiana prawy przod czujnik ABS - okolo 100 z robocizna (oczywiscie nie w ASO)
                                            53 kkm spadla dzwignia od wewn. klamki rozebrali i podpieli w ASO za DARMOCHE!!!
                                            teraz mam 55 kkm i wlasnie wrocilem z gor tylko raz po 3 dniach na mrozie odmowila posluszenstwa (pisalem o tym w innym temacie) a tak superowo.
                                            Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
                                            mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

                                            Komentarz

                                            • Jacek Nowak
                                              Rider
                                              • 2005
                                              • 390

                                              #47
                                              Kupilem w 2003 w pazdzierniku ,przy przebiegu 37 kkm wymiana gumek stabilizatora a przy 48 kkm wymiana dwoch lozysk przez pomylke ASO. Teraz ma 51kkm i nic sie zlego nie dzieje k
                                              Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                To i ja doloze swoje 3 grosze :
                                                36k km - wymiana przerywacza kierunkowskazow,
                                                50k km - wymiana czujnika od swiatel stopu
                                                50k km - wymiana gum stabilizatora TTTM (tlukly przy mniejszym przebiegu )

                                                A najsmieszniejsze jest to, ze jak przyjachalem na serwis dot przedluzenia gwarancji (mieli taka akcje) gosciu, ktory sprawdzal sam. stwierdzil wszystko OK na co ja mu zwrocilem uwage, ze cos siedzieje z leflektorami. Sprawdzil i powiedzial, ze to kwestia silniczka po czym podpisal sie pod ocena OK i poszedl

                                                Komentarz

                                                • ===Tomy===
                                                  Rider
                                                  • 2006
                                                  • 552

                                                  #49
                                                  Zmiany na dzień 2-12-2006r.

                                                  W kwestii usterek po przejechaniu na dzień dzisiejszy ~108kkm (naprawy, usterki, ceny bez kosztów robocizny)

                                                  - malowana klapa z powodu złego, fabrycznego montażu listwy nad tablicą rejestracyjną (naprawa gwarancyjna)
                                                  - 86kkm przekaźnik świateł awaryjnych
                                                  - 87kkm oba silniczki regulacji wysokości świateł (zakup na Allegro - nowe, kpl. 45 zł)
                                                  - 95kkm prawy drążek kierowniczy w wyniku zaliczenia bonusu na krajowej drodze (100 zł zamiennik LUKAS'a)
                                                  - 99kkm przekładnia wspomagania (zużycie w wyniku uszkodzenia prawego drążka) (1600 zł po regeneracji i ciśnieniowym sprawdzeniu szczelności).
                                                  - 99kkm gumowe amortyzatory chłodnicy (2 sztuki) (25 zł sztuka)
                                                  - 108kkm lewy silniczek świateł (czekam, aż poleci drugi i znowu zmienię komplet).
                                                  Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                                                  Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                                                  Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                                                  Komentarz

                                                  • maniek TDI
                                                    Drive
                                                    • 2005
                                                    • 71

                                                    #50
                                                    Witam!!W sumie u mnie nic nowego,mam prawie 190tys.,ale po wymianie misiąc temu prawej końcówki drążka i lewego łacznika stabilizatora oraz gum górnych w amorkach,zadnych luzów więcej nie stwierdzono.Minął prawie miesiąc przejechałem 2tys.,a teraz cos łomocze i niewiem czy to są drążki kierownicze,czy moze przekładnia kierownicza.Odgłos dobiega gdzieś stamtąd.Co Wy na to?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...